En toen waren we alweer thuis:

23 januari 2012

19-01-2012:
Om 05.40 zet onze gezagvoerder de Boeing 747 weer veilig aan de grond op Schiphol Airport. Gelukkig heb ik veel kunnen slapen en heb ik voor mijn gevoel geen 12 uur in het vliegtuig gezeten. Rond een uur of 7 hadden we eindelijk onze bagage en konden we door het laatste controle punt de aankomst hal in lopen waar familie en vrienden en al stonden te wachten.
Het was een raar moment om na drie maanden weer is bekende gezichten te zien van ons Pap en Mam en Stephanie. Maar wel leuk. Ook Martijn Heesen (Heezol), Dennis Hoogers (Keet) en Rob Fuchs (der Steiner) waren naar Schiphol gekomen in alle vroegte om me te verwelkomen op Nederlandse bodem. Ook dit was erg leuk. Na de hereniging met familie en vrienden zijn we nog even met zijn alle wat gaan drinken in een barretje op Schiphol. Dit was erg gezellig om zo de 3 maanden Thailand af te sluiten.
Toen we buiten kwamen bij Schiphol regende het al meteen. Ook was het erg koud vond ik. Welkom in Nederland. Meteen weer met de neus op de feiten gedrukt. Waardeloos weer hier altijd. In de auto terug naar huis kreeg ik van pap en mam en van mijn zusje al meteen een leuk Cadeau. Van mijn zusje kreeg ik een Aziatisch bier pakket met daarin een CHANG..  erg lekker!  Onderweg hebben we toen besloten om bij de Sevewaeg in Sevenum wat te gaan eten. Hier heeft Martijn lekker voor ons gekookt en hebben we nog even met z’n alle na gepraat over de afgelopen 3 maanden. Die voor mij zijn omgevlogen.
’s Middags thuis heb ik niet veel meer gedaan. Wat op de bank gelegen en gecomputerd. Rond een uur of 5 kwam Martijn Heesen hier weer binnen vallen met eten en hangtafels. Toen was voor mij wel al duidelijk dat het weer laat ging worden vanavond.
’s Avonds zijn toen alle vrienden gekomen, ook Mark en Twan, om een welkomstfeestje te vieren.  Dit was erg gezellig en er werden weer vele verhalen verteld en oude koeien uit de sloot gehaald. Rond 2 uur gingen de laatste naar huis en werd een leuke avond afgesloten.

1. mam:
    25 januari 2012
    Ha,

dat was idd raar om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien. Toch was het een speciaal moment toen je de deuren open gingen en jij naar buiten kwam. Eindelijk konden we je weer knuffelen na al die tijd. Dat was erg fijn. We zijn blij dat je weer terug bent.

Groetjes, pap, mam, Stephanie