Welkom!

12 oktober 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. mam:
    17 oktober 2011
    Heej Dennis,

bijna is het zover. Spannend!!!
    Nog de laatste dingetjes regelen en dan kan het grote avontuur beginnen.
    Gr. xxx
  2. mulders:
    19 oktober 2011
    Ej appa.

bijna is het zoever. eindelijk 3 maanden van dig verlost. wat keke we doar noar oet. haha neh grapje
    geniet er van doar. motte nog ff good gebruik make van de laatste dage hej in het wonderschone KB. met als klap op de vuurpijl zondag natuurlijk;)

groetjes
  3. Natasja:
    20 oktober 2011
    Ha Dennis, Maar goed dat je je A diploma hebt. Ik weet niet of je het alleen met je rubberbootje gaat redden. We hebben anders ook nog wel een paar barbiezwembandjes te leen/huur!
    Maak er maar een mooie reis van en vooral veel plezier. Groetjes uit oeldere
  4. Simone (pabo den bosch ;)):
    24 oktober 2011
    Dennis, en andere studenten!
    Heel veel plezier (en succes) de komende tijd! Hopelijk valt het mee met de overstromingen! We zien jullie 29-30 november in Thailand, dan zullen jullie daar wel voort ingeburgerd zijn!!
    Geniet ervan en tot dan!
  5. keet:
    24 oktober 2011
    fijne reis appa en hopelijk kumse ok hiel terug!

ik zal de carona, westmalle, duvel, paulaner en natuurlijk de bavaria 0,0% kloarzette vur dig!
  6. Pietje:
    25 oktober 2011
    Jo Aap!

Fijne vakantie hé jong! En ja die bavaria 0.0% lust keet natuurlijk zelf als enigste... ;-)
  7. Pietje:
    25 oktober 2011
    Ofja vakantie, haha halve vakantie;-)