''And so it begins.. ''

19 oktober 2011 - Kronenberg, Nederland

Heey..

Op deze site kun je mijn studiereis naar Thailand volgen. Deze zal starten op 25 okt. en zal duren tot 18 jan.

We gaan met een groep studenten gedurende 3 maanden lessen Engels verzorgen op de La Orutis school in Bangkok. Dit is een basisschool met ongeveer 1200 leerlingen in het centrum van Bangkok, gelegen op de campus van de Suan Dusit Rajabhat univeristeit. Ook zullen we deze periode 1 dag per week lessen gaan volgen aan deze universiteit en dat doen we aan de Faculty of Education. Hier worden Thaise studenten geschoold voor het beroep leraar.

Natuurlijk is er ook tijd om het een en ander van het land en omgeving te gaan zien. Hoe, wat en wanneer dat zal de toekomst uitwijzen.

Het enige wat op dit moment zeker is, is dat we 25 okt. om kwart voor negen opstijgen richting Bangkok...:) Dat is dus al over een weekje... en dan gaat de reis echt beginnen..:)

Wordt vervolgd!

P.s. Als je op de hoogte wilt blijven kun je deze site raadplegen.... Als je per mail een melding wilt ontvangen als er een update plaats vindt kun je rechts je mail adres toevoegen en dan krijg je hier iedere keer een melding van..

Groetjes Dennis